Thursday 30 May 2013

Hoeksalon en zetels van Zitmaxx Wonen gratis en nog geld over ook!

Omdat ik onlangs een prijs had gewonnen, besloot ik mezelf eens goed te verwennen. Ik stond vreemd te kijken hoor, toen ik zag dat er een bedrag met 3 nullen op mijn bankrekening was bijgeschreven. Hoe vaak maak je zoiets nou mee? Ik was nota bene compleet vergeten dat ik een lot gekocht had. Ik had het geld dan wel gekregen, maar wilde het wel goed besteden. Ik wilde het uitgeven aan iets waar ik jarenlang plezier van zou hebben. En na het kritisch bekijken van mijn interieur wist ik precies waar ik mijn prijzengeld voor zou gebruiken. Mijn salon die ooit helemaal hip was, stond er eigenlijk een beetje triest bij. Het leder was versleten en de kussens waren behoorlijk ingezakt. Mijn salon was door de jaren heen dan ook intensief gebruikt en mijn dochter had deze toen ze kleiner was zelfs als trampoline gebruikt. Hier moest hoognodig iets aan gedaan worden. Mijn goede vriendin had al eens een online bestelling gedaan bij Zitmaxx Wonen. Omdat zij uiterst tevreden was over deze meubelzaak, nam ik een kijkje op de website. Ik had niet verwacht dat er zoveel keuze was. Wat een enorme meubelcollectie hebben ze daar! Na verschillende pagina’s bekeken te hebben, trof ik een zeer mooie hoeksalon. Deze moest het worden. Ik zag dat ik kon kiezen uit enorm veel soorten en kleuren stof. Omdat mijn dochter inmiddels een echte puber is, kon ik eindelijk kiezen voor een hoeksalon die ik echt mooi vind, zonder rekening te hoeven houden met haar gespring en geklieder. Ik koos daarom voor een mooie beige tint. Ook bleek dat er van dezelfde serie een mooie bijpassende zetel verkrijgbaar was. Ach, ik had het geld toch gewonnen. Doe eens gek dacht ik zo. Dus besloot ik er twee zetels in beige stof met print bij te bestellen. En wat nou zo mooi is, vanwege de scherpe prijzen van Zitmaxx Wonen, heb ik zelfs nog wat geld over! Ik zit nu heerlijk comfortabel in één van mijn twee nieuwe zetels met mijn laptop op schoot en heb een geniale inval. in plaats dit bedrag wederom aan mezelf te besteden, geef ik het aan een goed doel! Bedankt loterij en bedankt Zitmaxx Wonen!

No comments:

Post a Comment