Thursday 30 May 2013

Relax zetel en salons online gevonden bij Zitmaxx Wonen

Omdat ik overal op internet Zitmaxx Wonen voorbij zag komen, heb ik de site ook maar eens aangeklikt. Dat had ik dus al veel eerder moeten doen. Al geruime tijd was ik opzoek naar nieuwe meubels en ik had al diverse meubelzaken bezocht. Tevergeefs. Of de collectie was niet mijn stijl, de prijzen waren veel te hoog of de kwaliteit was middelmatig. Ik was daarom blij verrast met het aanbod van Zitmaxx Wonen. Mooie meubelen van goede kwaliteit tegen uiterst scherpe prijzen. En een ander groot voordeel, alle meubels zijn online te bestellen en worden thuis bezorgd. Ik hoefde dus niet langer woonwinkel in en uit, maar kon gewoon lekker vanuit huis winkelen.
Mijn nieuwe salons had ik al snel gevonden. Wat een enorme collectie hebben ze daar. Mooie moderne modellen met stoere RVS poten. Ik koos voor een 2-zits en een 3-zits uitvoering. Allebei in een frisse stof met gewaagde bloemenprint. De sierkussens bestelde ik juist in een effen kleur. Een ontzettend mooie combinatie samen.
Ook de pagina met zetels stond vol met prachtige modellen en ontwerpen. Vooral de zetels met relaxfunctie spraken mij aan. Want het idee na een lange werkdag thuis te komen en plaats te kunnen nemen in een zetel met elektrisch verstelbare rugleuning en voetensteun, leek me meer dan fantastisch. Ook hierin is volop keuze uit modellen, stofsoorten, kleuren en functies. Ik koos voor een relax zetel in rundleder.

Ongelooflijk, wat een tijdverspilling is het bezoeken van al die woonboulevards en meubelzaken geweest. De bezorgdienst van Zitmaxx Wonen heeft mijn aankopen deze week afgeleverd en ik ben er zo blij mee. Mijn zithoek is nu eindelijk compleet. De vrolijke stoffen zorgen voor een gezellige sfeer in huis en het zitcomfort is heerlijk. Wanneer ik ook mijn eethoek ga vervangen, weet ik precies waar ik moet zijn! 

No comments:

Post a Comment